Onaturligt att äta?



Av någon konstig anledning känner jag mig onaturlig och konstig när jag äter. Stoppar konstiga saker i munnen och sväljer ner grejjer till min mage.

Det känns fel att äta, som att jag inte borde äta någonting alls. Som att varenda sak jag stoppar i mig är fel, och det kommer att göra mig tjock, ful och äcklig.

Även fast jag vet att jag inte blir tjock om jag äter en morot och lite gröt, så känns det så fel.

"Jag borde inte, jag skulle inte, varför kunde jag inte låta bli? PUCKO! Nu får du straffa dig själv imorgon, idiot..."

 Så låter det i mitt huvud, varje gång något åker ner i magen. Det ekar, om och om igen varje gång jag ätit något.

Fy fan, imorgon måste jag försöka lura min pojkvän och äta ännu mindre.


JÄVLA MAT! Jag HATAR mat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0