Förlåt

Förlåt att jag inte har skrivit..

Mitt bmi är nu på 17...Fan vad hemskt...Vill ner på minst 16, gärna 15,5...


Jag försökte lägga in mig på psyket för jag vill bli frisk, klarade inte av det...Jag skrev ut mig ett dygn senare..

Har försökt äta normalt, för att jag vill bli glad, men det har inte gått så bra. Har spytt, senast igår..

Jag är så trött på att leva, att alltid vara trött, orkeslös och aldrig kunna äta någonting gott...

Har flyttat ner till skåne igen, jag vill vara med min kille, och jag känner mig hemma nu, fast jag samtidigt vill vara nära min familj i Stockholm...


Kram till er som läser!

Kommentarer
Postat av: Nicole

hoppas du får hjälp och blir bättre gumman!

2010-10-21 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0