Ont i huvudet...trött...

Fy fan vad jobbigt det var att stiga upp ur sängen idag..Jobbig huvudvärk...och så sjukt trött...
Och nu snart måste jag sticka och prata med min kurator.
Fast egentligen har jag ingen lust, jag orkar inte...men jag MÅSTE, annars kommer jag ALDRIG att få må bra..

Jag längtar tills jag ska få träffa Psykiatern och hoppas att jag ska få en ny medicin...Min funkar ju fan inte...mår ju bara värre och värre, jag vill också vara GLAD och NORMAL!

Vill bara vara hemma och stänga in mig, inte gå ut...Gosa med min pojkvän och titta på film, mysa med hunden...

Kommentarer
Postat av: fia&emelie

Bara du inte äte för lite gör du detr ?

2008-11-07 @ 10:53:12
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: emma

Egentligen äter jag nog för lite, men jag kan inte motstå känslan av att gå ner i vikt, det är UNDERBART!

2008-11-07 @ 13:38:23
URL: http://thinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0