En vecka till...

Jag sa upp mig från jobbet idag, hur ska jag orka jobba och låtsas vara glad som telefonförsäljare när jag försöker svälta mig själv?

Avbokade och försökte boka om terapeut-tiderna för denna vecka.

Jag ska nämligen stanna här i Malmö en vecka till! Vill inte åka från min älskling. Även fast det är jobbigt med maten.. Även fast jag varit tvungen att äta mer än vanligt, vilket känns riktigt hemskt.  Jag känner mig så usel.

I morgon, och dagen efter det ska jag försöka vara riktigt aktiv på dagen, med hjälp av pigg-medicin.

Annars klarar jag inte av att göra någonting, för jag är hela tiden yr i huvudet och extremt trött. Så jag måste faktiskt erkänna att jag inte ens tränar om dagarna. Det enda jag gör är att försöka äta så lite som möjligt varje dag, och ev. städa och ta någon promenad.

Visst är jag dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0