Ät och spy...

I fredags hetsade jag två gånger på dagen...Åt typ massa glass och spydde sedan.

Jävla skit...

I förrgår åt jag lite skräp med min pojkvän, sedan gick jag in i duschen och spydde, självklart kom han in och kom på mig... =S Det var lite pinsamt..Men vad fan ska jag göra, jag får panik när jag äter ju?! Förklarade det för honom...

Efter dagens frukost hetsade jag glass och spydde ut skiten, igen..

Det har blivit mycket äta och spy de senaste dagarna...

Men jag SKYLLER på min jävla pojkvän som hela tiden ska ha en jävla massa godis och skit hemma som frästar mig, måste ta ett snack med honom om det, och säga till att det fan inte går att ha sånt hemma, för att jag mår dåligt av det.

Så arg jag är...

Kommentarer
Postat av: Lk

Usch jo jag känner igen mig sjukt mycket! Oerhört jobbigt när (i mitt fall) föräldrar handlar hem massa gott. Ha det bra!

2011-05-24 @ 20:24:47
URL: http://Livskalabalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0